Find companies:

• Management
  • Job Culture
great place to work
Account Clerk II (Former Employee), Soledad, CAOctober 16, 2013
Pros: there are none
Cons: there are none
Great place to work, again, don't see the reason for this. Please review my current resume. It has all the details you would need.
Active days with clients
Developmental Trainer (Current Employee), Charleston, ILApril 2, 2013
Pros: sick days, insurance, floating holidays
Cons: short lunch breaks, hours being cut
A typical day at CTF includes constant one-on-one activity with individuals. The activity ranging from teaching them daily skills and redirecting behaviors.
productive work place
DT (Former Employee), Homewood, ILOctober 10, 2012
Pros: loved working there
doing daily activities, taking idividuals to the restroom and preparing meals. pick up and drop off at home. management can be a tuff job. my co-workers were very helpful. having to clean up someone
NVQ Level 3
Office Management and Administration (Former Employee), Blaenau GwentJune 10, 2014
Office Management and Administration - qualification from 1988 needs updating
work experience
Trainee (Former Employee), Derby, ENGJanuary 7, 2014
Pros: being paid to learn
Cons: wasn't there long enough
This was work based training, I started to learn office skills
training centre
mechanic (Former Employee), Washington, ENGJune 10, 2013
training course working on cars doing mechanical work mots tyre changes AND SERVICING
Job Culture
A empresa é agradavel para trabalhar
Tecnico de Manutenção (Former Employee), Mariana, MGApril 2, 2014
Pros: refeição na empresa
Cons: sem plano de carreira
Atividades rotineiras
Sem plano de carreira
Falta gestao de pessoas
Falta recurso de trabalho.
Job Culture
Bom ambiente e excelente padrão de trabalho
Técnico em Manutenção (Former Employee), Parauapebas, PASeptember 17, 2012
Pros: vale alimentação, transporte e plano de saúde
A Empresa possui um excelente ambiente de trabalho,e visava sempre a excelencia em termos de serviço para o cliente.Gostei de ter compartilhado com os colegas de trabalho novas experiencias,e conhecimentos por parte dos superiores.
Job Culture
Trabajo duro, como siempre, en el campo del auxiliar a domicilio.
Trabajadora familiar o Auxiliar a Domicilio. (Former Employee), Terrassa.September 12, 2012
Pros: es una cooperativa y me propusieron ser socia, esto suponía mayor estabilidad laboral.
Cons: es trabajo de calle, tenía que hacer el trabajo muy deprisa e irme corriendo hacia el otro domicilio, no siempre se cuenta objetivamente todo el tiempo trabajado.
Un día típico es salir de casa hasta el primer domicilio, sobre las 8 de la mañana, donde encontramos al primer usuario dependiente, normalmente hay que hacerle la higiene. Después de una hora, el usuario o usuaria tienen que estar listos; al siguiente servicio, más o menos lo mismo... A media mañana, a veces se hacen servicios de compras y acompañamientos; – more... a mediodía puede que se hagan dietas. He aprendido muchísimo del contacto humano, cariño, tolerancia con las personas, las enfermedades... La dirección se portó muy bien, los colegas muy solidarios.
La parte más difícil del trabajo venía cuando había que mover a una persona totalmente dependiente, aunque puede hacerse os lo aseguro. Lo sé porqué lo he hecho. Y, también, cuando se te muere alguién. Aprendes a llevarlo con el tiempo, pero siempre duele.
Me gustó y, me sigue gustando, la parte humana que conlleva este trabajo. – less