GL Garrad Hassan Employee Review

View all GL Garrad Hassan reviews

Job Work/Life Balance
Compensation/Benefits
Job Security/Advancement
Management
Job Culture
Excelente empresa para trabalhar, otimo ambiente e condições.
Contabilista - Administrativa - Secretária (Former Employee) –  Lisboa, P11March 13, 2013
Desde o primeiro dia, fui muito bem recebida por todos os colegas de todas as áreas. No meu trabalho (substituição de colega em licença de maternidade) tive sempre muito apoio dos colegas quer do escritório quer de fora (Zaragoza, Bristol, Hamburg e Porto Alegre) que me ajudaram a adaptar ao novo processo de contabilidade que eu não conhecia e contei sempre com todos para tirar qualquer duvida no minuto via email ou telefone.
Foi com muita pena que não pude ficar e o mesmo foi manifestado pelo manager, no entanto o volume de trabalho não justificava outra pessoa neste tipo de funções.
Pros
ambiente de trabalho decontraido.
Cons
não haver mais vagas.
Was this review helpful?YesNoReport

Other GL Garrad Hassan Employee Reviews

Job Work/Life Balance
Compensation/Benefits
Job Security/Advancement
Management
Job Culture
Wonderful company ideally, upper management has a superiority complex
undisclosed (Former Employee) –  undisclosedNovember 28, 2011
in my division my supervisor didn't really know what he was doing, could be more organized, some people at the company have superiority complexes, mostly people in upper management, company really takes care of their own usually, unless you cross the wrong person. A lot of freedom at this company, just fall in the right crowd.
Pros
free coffee, flexibility on hours, excellent comp and benefits
Cons
eggocentric management, not all, just some
Was this review helpful?YesNoReport
Claim this company page

Want to know more about working here?

Ask a question about working or interviewing at GL Garrad Hassan. Our community is ready to answer.

Ask a Question

Overall rating