Find companies:

• Job Security/Advancement
  • Management
  • Job Culture
Compensation/Benefits
Going to different sites was alright
C.N.A., Housekeeper (Former Employee), Elgin, ILFebruary 14, 2013
Pros: the hours
Cons: at times not getting hours
Well making sure everyone was alright during the night. How to handling developmental behaviors. It was alright. They where very helpful.There wasn't anything hard about this job. Helping people,.
Teaching children to skate
Skating Instructor (Seasonal) (Former Employee), Halifax, NSMarch 30, 2014
Pros: short shifts
Cons: not very many hours
I run beginner skating drills to teach children how to ice skate.
Compensation/Benefits
mi ambiente de trabajo es normal
operario de frezadora y alezadora (Current Employee), Buenos Aires, BMay 5, 2014
me gusta aprender cada día mas por que mi jefe es una persona que resuelve cualquier tipo de problemas, me enseño varias cosas.
Como por ejemplo, producir mas en menor tiempo, manejar las rpm. y el arranque de viruta,también como a ser dispositivos.
Y tratar de resolver de manera eficaz y de menor tiempo posible
gastvriendelijkheid, duizendpoot, peopleminded
HOTEL MANAGER APARTHOTEL BLANKENBERGE (Former Employee), BlankenbergeJanuary 28, 2014
Pros: contact met de verschillende gasten uit binnen- en buitenland
Cons: zeer lange slopende dagen (vooral in hoogseizoen), zeer lage verloning
Je bent het aanspreekpunt van het hotel, de eerste en laatste blik kan veel betekenen voor een hotelgast. Ik heb geleerd om met intense stress om te gaan, om met zeer moeilijke mensen een positieve uitkomst te bereiken. Ik heb geleerd hoe je met een bepaald budget een hotel moet runnen op allerlei niveau's. Het beperkte contact met de collega's is soms – more... lastig maar noodzakelijk. Het moeilijkste van deze baan zijn de lange dagen en weken zonder vrije dagen maar de gast is en blijft het belangrijkste. Een goede service maakt vaste gasten. De veelzijdigheid is een enorme troef en ik heb al mijn talenten waar kunnen maken. – less
Ik voelde mij een gewaardeerde stagiaire bij HRM- Friesland
Stagiaire (Former Employee), Warga (Wergea), FRAugust 23, 2013
Pros: de gezelligheid met de collega's
Ik voelde mij een gewaardeerde stagiaire bij HRM- Friesland, ik werd gezien als een gewone medewerker. Daardoor heb ik een erg leuke tijd gehad bij HRM- Friesland. Dit is wat ik in de toekomst graag zou willen doen.
Gastvrij, dienstverlenend, constructief
HR Adviseur (Former Employee), BakelApril 11, 2013
Zeer prettig bedrijf, professionele visie welke men in staat is te vertalen naar de praktijk!

About HRM

Dublin-based HRM Recruitment Group, established twenty years ago, specialises in executive recruitment, office support, and shared – Read more