Find companies:

• Job Security/Advancement
  • Management
  • Job Culture
Job Culture
Dynamic and enthusiastic performance at work place
SECRETARY (Former Employee), DohaMay 20, 2014
Working in a multicultural setting where you meeting different kinds of nationality is quite challenging and demanding, but it keeps you busy, you learn new innovation as a fast growing organisation and it helps in your future endeavor because any organisation you find yourself you can fit in.
ok
Projects (Former Employee), Houston, TXJanuary 10, 2014
Pros: free lunch
Cons: healthcare
Good place to work. Good environment. Nice people. No hard job.
IT Senior Manager - Technical IT
"Fortune 100 Company operator oil and gas" (Former Employee), Houston, TXApril 2, 2013
Pros: high values
Cons: *
Set direction, stabilize operations, implement service delivery
ok,better jobs .
QATAR (offshore) as Crane Operator Stage 3 (Current Employee), QATARMay 3, 2012
Pros: free food
Cons: tea & lunch break
Working in our platform ok,u can learn much,management not so good its ok,my co-workers multi-national persons good to work with him also,nothing i feel it is the hardest part my job because i feel and make it easy job,i always enjoy crane operating.
Very proffessional
PURCHASE ASSISTANT (Former Employee), Doha, qatarJune 21, 2013
Pros: free lunch
Cons: not a direct staff
This was my first time where i worked with people from different nationalities, since maersk oil was a danish company most of teh employees working were danish.

I was more nervous in front of them but they made me feel so comfortable and like i am one of them.

All in all good people to work with, but since i was not a direct staff but a implant in – more... maersk oil i had to leave and join back my company.

Will never forget the people and working atmosphere over there. – less
Job Culture
God arbejdsånd, Godt teamwork, kammeratskab, alsidigheden.
Processopratør (Former Employee), Esbjerg, D83September 19, 2013
Pros: arbejdstiden, venskab, ny viden.
Cons: trange kår, en indkøbs afdeling som købte billigt i stedet for kvalitet, i længde kan det ikke svare sig.
Vi møder ind til overlevering fra nat/dagholdet og gennemgår hvad der er sket og om der er noget vi skal forsætte med, derefter har vi en gennemgang af dagens arbejds seddeller, hvor vi tage stilling til om alt arbejde for vedligehold og de andre grupper kan udføres sikker og i hvilken række følge vi tage dem og det kan være lige fra en lille opgave – more... til en opgave som tager +36 timer.
Vi er hurtig igang med at sætte safinger så når de andre grupper møde ind er arbejdet klar til dem, der tages olie og vandprøver flere gange pr. vagt og vi servicere vores generatorer, kompresser, vandanlæg og pumper, der skal gåes daglig rundering for at se efter om alt lyde og se ud som det skal, vi prøvekøre anlæg som har være taget ud af drift og får lagt det tilbage til drift. Der skal laves tryktest og lækage søgning på anlæg som har været ude af drift.
Vi finder tegninger og følger anlæg for at sikre os at en safing har alt med, vi laver opdatering af tegninger og skriver i vores overlevering hvad vi har lavet i løbet af vagten, efter 12 timer møde nat/dagholdet ind og vi tager en gennemgang af dagens forløb.

Er selv bleven bedre til at planlægge større opgave med andre involveret og samstykke flere arbejdsgrupper til en opgave, at overskude stor planlagte shutdown og få et hurtigt overblik og stituationen når det brænder på.
Min ledelsen lever kort tid på min tidliger arbejdsplads da vores platform blev brugt som en uddannelse platform for maskinmester så de kunne komme videre i firmaet, vi havde dem i ca. 8-10 måneder før der kom en ny som også ville opfinde den dybe tallerken, alle mennesker er forskellige men vi fandt altid hurtigt ud af de samme mål og at efterleve firmaet værdier. Sikkerhed sikkerhed sikkerhed og derefter processen var noget vi alle gik meget op i og vi fik aldrig noget at vide af ledelsen hvis vi havde stoppet processen for at se på sikkerheden.
Humor og godt sammenhold binder alle sammen og gør samarbejdet iblandt kollegaer super og fremmer processen med dagens arbejde og det at være åben overfor nye kollegaer og deres indgangvinkel på tingen bidrager til nye idéer, har altid været glad for at arbejde med andre.
At lade andre forstå at man ikke altid kan være hjemme til jul, fødselsesage og andre mærkedage, men når man kan lide at arbejde på den måde er tingene bare sådan.
At fået lov til at opleve alt det arbejde som forgår for at det kan lade sig gøre at vi kan køre bil, smører vores cykler og få gas til varmen, at være en del at noget stort. – less

About Maersk Oil

A land-based component of a giant water-based business, Maersk Inc. is the main US unit of Denmark-based container shipping company – Read more

Maersk Oil Photos