Find companies:

• Management
  • Job Culture
Very creative
Executive Creative Director (Former Employee), Santa Cruz, CASeptember 21, 2012
Pros: creative and fun
Cons: time consuming
A worldwide environment and local executions. Living the network is perfect for those who want to be global.
Very fun place to work
Account Executive - BAT Team (Former Employee), Istanbul, T34April 14, 2014
I was responsible for British American Tobacco accounts more than 3 years at Ogilvy. I have gained experience at very niche areas like Dark Marketing & Shopper Marketing. The management seems a bit distant to the employees which reduces the communication significantly in the hierarchy.

However we really had very good education programs during this – more... time and there is a very warm environment. – less
A place of geniuses
Senior Advertising Manager (Former Employee), Dubai, DUMay 29, 2013
Lots of strategies to prepare; social listening; focus groups; healthy competition; hardworking team; framing digital road maps and having a constructive chat post work.
amatör yönetim
Brand Activation Manager (Former Employee), İstanbul, T34April 14, 2014
Pros: müşterinin sabit olması
Cons: amatör ve ilkel yönetim tarzı
Yöneticilerin torpille atandığı, müşterilerin hasta günlerinde tüm ekibe zorla "geçmiş olsun" telefonu açtırmak dışında, ekibinin yaptığı işten habersiz, ofise günde 1.5 saat uğrayan yöneticisi olan, yöneticinin özel hayatını işin önceliklerine galip getiren, garip amatör ve ilkel bir yönetim anlayışıyla yönetilen, müşterisini her an kaybetmek üzere – more... olan bir ajans. – less
Compensation/Benefits
Een club heel hard werkende mensen met vaak mooie resultaten
Freelance producer (Current Employee), AmsterdamMarch 25, 2014
Het leukste en tegelijk ook het moeilijkste van de baan is het afleveren van audiovisueel content binnen de parameters van kwaliteit, budget en planning
mauvaise
Stagiaire graphique dans une agence (Former Employee), Brussels, BRUDecember 28, 2013
Décrivez :
une journée de travail typique
les opportunités de développement
le management
vos collaborateurs
l'aspect le plus difficile de votre poste
l'aspect le plus agréable de votre poste
Compensation/Benefits
Magasin haut de gamme - une merveille
Adjointe exécutive du Directeur-général (Former Employee), Montréal, QCApril 19, 2013
Pros: travailler dans un environnement très agréable en plein centre-ville
Cons: je n'ai rien constaté de négatif - bien au contraire.
Mon poste a été en remplacement temporaire de l'adjointe exécutive.
Cette personne était excessivement bien organisée donc il m'a été facile de m'ingérer - si je puis ainsi m'exprimer - dans son travail et ses dossiers.

L'expérience a été très intéressante et je l'ai beaucoup appréciée.

D'ailleurs l'expérience a été concluante puisque j'ai fait un – more... deuxième remplacement l'année suivante. – less
Compensation/Benefits
A melhor empresa que já trabalhei
Marketing (Former Employee), São Paulo, SPSeptember 23, 2012
Pros: plano de carreira
Cons: não tem hora pra entrar nem pra sair
O ambiente de trabalho é extremamente descontraído, parece que estamos que casa.
Compensation/Benefits
Empresa Líder, con gran reconocimiento.
Project Manager de AMEX y Volvo (Former Employee), Ciudad de México, DIFAugust 24, 2012
Pros: te da grandes prestaciones, y te da la oportunidad de trabajar con grandes empresas.
Cons: por la carga de trabajo, no te permite tener un equilibrio entre vida laborar y personal.
Agencia con gran reputación a nivel mundial, te da la oportunidad de aprender todos los días.
Todos los colegas, son muy sociables y muy talentosos.
En su momento, faltaba un poco de organización en el personal.

About Ogilvy

Ogilvy Public Relations Worldwide helps each client put its best foot forward. An arm of advertising agency  Ogilvy & Mather (itself – Read more