QuintilesIMS Employee Review

View all QuintilesIMS reviews

Job Culture
Empresa flexível e agradável de trabalhar.
Clinical Research Associate 2 (Current Employee) –  São Paulo, SPAugust 4, 2014
A flexibilidade da empresa possibilita que os funcionários trabalhem de casa, este é um grande benefício. O ambiente é agradável e há abertura do gerenciamento para ouvir seus funcionários. Quando estou trabalhando de casa o rendimento é maior pois há menos interrupções, mas quando necessário os gerentes ou colegas de trabalham me contatam por telefone, chat ou e-mail. Meus colegas gostam de compartilhar suas experiências e aprendemos uns com os outros. A parte mais difícil do trabalho é ter que se responsabilizar por novos projetos quando há um número reduzido de monitores disponíveis, neste momento é importante gerenciar muito bem o tempo e saber o que priorizar. A parte mais agradável é ter seu trabalho reconhecido pelo cliente ou alta gerência.
Pros
Possibilidade de trabalhar de casa (modelo 100% home-based)
Cons
Não tenho Ticker Car, promoções demoram para acontecer
Was this review helpful?Yes 5No 3Report

Other QuintilesIMS Employee Reviews

Great place to work
Territory Manager (Current Employee) –  Birmingham, ALJanuary 16, 2018
The down side is contracts never seem to last the full term so just be aware you will be looking to transition to a new position every year or two. This can keep things interesting or drive you crazy depending on your personality.
Was this review helpful?YesNoReport
good
Sr. Clinical Research Technician II (Current Employee) –  Overland Park, KSJanuary 15, 2018
It is a good place to work for and they have a good benefit package. They do have many great advantages and you do have the potential to grow. That is all I have to say!
Was this review helpful?YesNoReport
Claimed Profile

Want to know more about working here?

Ask a question about working or interviewing at QuintilesIMS. Our community is ready to answer.

Ask a Question

Overall rating