Find companies:

• Job Security/Advancement
  • Management
  • Job Culture
Job Culture
Great management style - they practice what the preach
Director (Current Employee), New YorkAugust 21, 2012
Pros: great culture - fun place to work
Cons: comp could be better but other aspects make up for it
RP is an amazing company to work for. I have never seen a more actively engaged, involved, and concerned management team. They spend a tremendous amount of time thinking about the culture of the company and how to truly make it best in class. The involve employees in all aspects of running the business and are transparent to a fault. Just a wonderful – more... organization all around. – less
I love working here!
Recruiting Coordinator (Current Employee), New York, NYAugust 20, 2012
Pros: great culture, smart people, benefits package, open vacation
Return Path has a "people first" perspective and it shows. They put a lot of effort into making sure their employees are challenged, productive and happy. Also, you just can't beat an open vacation policy!
Job Culture
Great products, culture and people
human resources (Current Employee), New YorkAugust 18, 2012
Pros: culture, benefits, challenging work
Worldwide leader; strong people first culture (starting from the top!); talented and nice colleagues
Job Culture
Fair company with remote management
Product Manager, Working (Former Employee), Broomfield, COApril 22, 2012
Pros: independent work, good pay
Cons: unclear expectations
Created business idea proposals
Tracked status of current projects
Monitored product usage
Identified customer needs and created solutions
Job Culture
Empresa dinâmica e agradável de trabalhar
Estágio (Former Employee), São Paulo, SPJanuary 7, 2014
Empresa dinâmica e agradável de trabalhar.

Colegas de trabalho muito receptíveis, empresa muito agradável de forma geral.
Job Culture
Empresa com ambiente de trabalho muito agradável, que valoriza e busca o desenvolvimento de cada funcionário junto com a empresa.
Estagiário de Vendas (Former Employee), São Paulo, SPOctober 2, 2013
Pros: salario, ambiente de trabalho e recreação, incentivos à praticas saudáveis (academia, alimentaçao, prática de esportes)
Cons: não fornece vale-refeição
Em um dia típico de trabalho, todos os funcionários buscam maximizar os resultados da empresa sem deixar de proporcionar um ambiente descontraído e aconchegante. Muitas interações acontecem entre as áreas, gerência e estagiários para buscar estratégias para aumentar o impacto da empresa em novos mercados e buscar excelência nos já abordados.
Na Return – more... Path os diretores e gerentes buscam sempre envolver o estagiário em todos os ambientes de trabalho da empresa, mesmo que este não apresente função formalmente relacionada á situação. Dentre os aprendizados estão: Gestão de informação, o funcionamento do mercado de email marketing, o quanto manter os funcionários bem consigo e com a empresa influencia nos resultados apresentados e auto-conhecimento para saber meus limites e expectativas para aprender a dizer "não" em tarefas externas à área que trabalhava, que influenciavam negativamente os resultados que entregava e o que era esperado por gestores e diretores.
As partes mais difíceis eram também as mais agradáveis. Com finais de quarters muito intensos, mas com os funcionários ultrapassando seus limites para o crescimento da empresa e buscando ultrapassar suas metas. – less
Job Culture
Empresa muito agradavel de se trabalhar
Intern (Current Employee), São Paulo, SPJune 25, 2013
Pros: liberdade dentro do ambiente de trabalho
Cons: nao fornece vale refeiçao para estagiario
A empresa é muito agradavel e as pessoas também. Pensam no bem estar do funcionario, o trabalho é agradavel.

About Return Path

Founded in 1999, Return Path is the worldwide leader in email intelligence. Our industry-leading email intelligence solutions – Read more