What do you enjoy most about your maintenance supervisor career?

Get new comments by email
You can cancel email alerts at anytime.
Comments (3)

Host

What do you enjoy most about being a maintenance supervisor? What do you dislike the most? Is it challenging? Are there many opportunities to learn and advance?

What keeps you at your job?

Reply - Report abuse

Daniel Marin

78 months ago

Host said: What do you enjoy most about being a maintenance supervisor? What do you dislike the most? Is it challenging? Are there many opportunities to learn and advance?

What keeps you at your job?

La necesidad de mantener un hogar. Tengo una esposa muy enferma y un hijo por quien velar, proteger y darle todo lo que prometi ante Dios en el Altar cuando me case con mi Amada y Dulce Esposa. Ademas me gusta dar lo mejor de mi sirviendole a la comunidad que tanto necesita de gente como nosotros para seguir hacia adelante y tener un motivo mas para vivir

- Was this comment helpful? Yes (3) / No (2) Reply - Report abuse

jorge mori in Salt Lake City, Utah

78 months ago

[Gracias por su alentador mensaje, si todos pensariamos como ud, este pais seria mucho mejor de lo que es. Pero creo que cada uno de nosotros debe dar gracias a Dios por haber tenido la bendicion de llegar a este maravilloso y dar de nosotros lo mejor, dejando atras nuestras malas costumbres.Que nuestro Padre celestial nos bendiga.

- Was this comment helpful? Yes / No (1) Reply - Report abuse

» Sign in or create an account to comment on this topic.