I am in SEARCH for a job in MUSEUMS as a museum assistant or curator,

Get new comments by email
You can cancel email alerts at anytime.
Comments (3)

dane in Pompano Beach, Florida

63 months ago

Hello. I am a museum curator having worked for six museums in the Pacific Northwest and Central California. My wife and I have now moved to SE Florida and looking for the same type of employment. Any ideas I would appreciate.

Also, I would be willing to take other types of jobs like retail sales, banking, customer services. I understand the market is so low and the hiring is on a down swing, but i just would like one part time job to start. Please email me at my private address: sunfloridasun@gmail.com

- Was this comment helpful? Yes / No Reply - Report abuse

ole in Pompano Beach, Florida

63 months ago

Hej fellow DANES at bo her i Florida ... We Own eget hjem ved kysten .... MY NAME IS OLE OG JEG oprindeligt fra DANMARK. Min kone og jeg for nylig flyttet HER FOR AT SE FLORIDA og elske den OMRÅDE. Vi planlægger at blive her PERMANETLY og på udkig efter et job med en DANSK familie eller andre SCANDINAVIAN NATIONALITET. Vi er tresprogede vide DANSKE Spansk Fransk SAMT FLUENTE PÅ ENGELSK --- ER DER NOGEN FAMILIER har brug for hjælp omkring deres hjem eller forretning.? Jeg er villig til at hjælpe med enhver type job for dig. IA AM Oprindeligt en BANK REVISOR SAMT min kone. IA LIGELEDES har arbejdet som museumsinspektør FOR SEKS museer, i detailhandelen og kundeservice. Jeg er ude på at finde en familie, der ved, om nogen EJENDOM lederstillinger Privat er ELLER I EN erhvervsliv. Kontakt mig venligst via min mail-adresse, og jeg ser frem til at møde dig en dag snart. Tak .... hilsen OLE FRA DANMARK danedanedane@EXCITE.COM

- Indeed Host in Austin, Texas

63 months ago

Hello, Please feel free to use our search engine to look for jobs: www.indeed.com Best of luck with your search!

» Sign in or create an account to comment on this topic.